انواع مختلف بطری پلاستیکی

انواع مختلف بطری پلاستیکی

انواع بطری پت ها

پارس پت این امکان را دارد که بطری هایی در سایز ها و مدلهای مختلف را تولید کرده، از بطری های کوچک گرفته تا بطری های ۴لیتری و همانطور که میدانید این بطری ها برای روغن موتور، مایع ظرفشویی وغیره مورد استفاده قرار میگیرند.

پطری های در سایز یک لیتری و نیم لیتری برای آب معدنی و نوشابه استفاده میشوند‌.
بطری های بسیار کوچیک برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.
بطری ها در سایز های بزرگ برای کود و سم مورد استفاده قرار میگیرد.
این بطری ها کار بسیاری از بسته بندی هارا آسان کرد، پوشش انعطاف پذیر، بادوام، مستحکم و سالم از ویژگی های مهم این بطری هاست و بسیار قابل توجه میباشد.

بطری های ۴ لیتری

احتمالا با بطری هوی ۴لیتری در زندگی روزمره خود رو به رو شده اید.
خیلی از تولیدات خانگی و سالم هم دراین بطری ها بسته بندی میشوند.
مثلا ترشی ها یا خیارشور خانگی در این ظرف های ۴لیتری به فروش میرسند و یا سرکه های خانگی را نیز قطعا مشاهده کرده اید که درون این بطری ها قرار دارند.
روغن موتور ها و یا کودها و سم های شیمیایی نیز درون بطری های پلاستیک پت قرار گرفته میشوند.
پس این بطری ها در مصارف خانگی نیز بسیار مفید واقع شده اند و واقعا مورد استفاده قرار میگیرند.
هزینه تولید و یا خرید بطری پت

خب همانطور که گفته شد، ماده خام و اولیه بطری های پت نفت خام است. درواقع از ترکیب دو مونومر مختلف، یک پلی مر تولید میشود که این ماده جهت ساخت مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار میگیرد، نفت از تولیدات داخلی کشورعزیزمان ایران است، همچنین شرکت پارس پت نیز جز بزرگترین تولیدات بطرهای پت داخلی است، ترکیب این دو دست به دست هم داده تا محصولاتی باکیفیت، داخلی و ارزان و مناسب تولید شود تا در جهت بسته بندی مواد و مایعات مختلف مورد استفاده قرار گیرد، تا محصولی با کیفیت و ارزان برای مشتریان تولید و به مصرفه برسد.
ازاین رو این بطری ها به صورت انبوه تولید میشوند و قیمتی خیلی ارزان دارند که حتی قابل ذکر نیست‌.

همچنین محصولاتی که بااین ظرف ها بسته بندی میشوند، قیمت مناسب تری دارند، چرا که از در بسته بندی آنها هزینه چندانی صورت نگرفته. پس از هرچه جهت تولید برای تولید کنندگان و چه برای مصرف کنندگان قطعا این محصولات پر سود خواهد بود.

برگشت به بالا